lol

digital Marketing

Poradím Vám, jak být na internetu vidět. Zajistím exekuce kampaní od A do Z (návrh, grafické zpracování, spuštění, vyhodnocení, reporting). Postarám se o obchodní zastřešení problematiky – hledání obchodních příležitostí, jednání s partnerskými portály, nákup médií, atd.

Disponuji silným analytickým a strategickým myšlením. Orientuji se na cíle a výsledky. Mojí předností je perfektní znalost základních principů a pojmů online marketingu a internetu.

webová Analytika

Základem je měření a správně nastavená analytika. Všechny vaše projekty by měli být nastaveny na základě měřitelných cílů. Pokud něco děláte a nevidíte výsledek – ať už pozitivní nebo negativní, tak se nikam neposunete.

Na základě konkrétních projektů, vámi stanovených cílů, cílové skupiny a rozpočtu vyberu vhodné kanály, které pro akviziční kampaň zvolíme. Možností je mnoho: SEO, SEM, tedy PPC, bannerová reklama, emailing….

…právě pro vás však možná nalezneme zcela individuální řešení.

Moje zkušenosti v jednotlivých oblastech…

SEO

Především onpage faktory, optimalizace nákupního procesu, UX, CTA prvky. Poradím si s optimalizací Vašeho webu tak, aby se Váš web měly vyhledávače rádi a ukazovaly ho na předních příčkách.

PPC

Mám více jak 3 roky zkušeností se správou reklamy v Adwords, Skliku a na Facebooku. Disponuji perfektní orientací v možnostech nastavení, pokročilém cílení, nastavení WCA a využití lookalike audiences. Zcela zásadní je však pro mě chuť se stále učit novým věcem. Ve světě proklikové reklamy to není otřepaná fráze, ale nutnost, kterou se musí každý úspěšný ppčkář řídit.

Svěřte se do rukou profesionála, kreativní textové inzeráty sypu z rukávu.

Mediální plánování

Hledáte někoho, kdo má silné podvědomí o online mediálním trhu. Potřebujete určit ROI na základě reálných čísel a nejlépe dostat hotový media plán na stůl? Přejděte do sekce KONTAKT a najdeme spolu vhodné řešení právě pro vás

Bannerová reklama

Lead Generation

Email Marketing

Email marketing není jen o posílání Newsletteru a sbírání kontaktů. Email marketing je dialog. Ano, opravdu dialog. Musíte ke druhému mluvit ve správný čas, smysluplně a správným tónem. A hlavně naslouchat, aktivně vybízet k reakci. V dnešní době jsou dostupné kvalitní nástroje i pro menší eshopy, tudíž už je pryč doba výmluv, že zrovna ve Vašem případě komunikovat se zákazníky je naprostá ztráta času, která nepřináší kýžený výsledek. Email je stále rostoucí komunikační kanál, který se nevyplatí podceňovat.

Z vlastní zkušenosti z neziskové organizace vím, jak je důležité správně komunikovat. Neziskové organizace snad ještě více než komerční subjekty dbají a pečují o vztah s dárci. Pro každou neziskovou organizaci je velmi důležité, jak je jednotlivé cílové skupiny budou vnímat. Naopak v komerčním prostředí jsem se setkal se situací, kdy společnost má k dispozici výkonný nástroj pro mass emailing, který jim umožňuje pokročilou dynamickou segmentaci, super úžasnou automatizaci, tedy nástroje, o kterých si většina neziskovek může nechat jen zdát. Nic platné, neboť tato společnost komunikovala naprosto nevhodným způsobem – nudný a otravný monolog, akční nabídky, emaily končící nejčastěji s označením SPAM.

Mám zkušenosti především s návrhy, testováním a implementací nových procesů v emailové komunikaci, automatizaci komunikačních procesů, propojení s webovou prezentací, nastavení spouštěcích mechanizmů komunikace, návrh segmentace, návrh komunikační strategie dle segmentů.

Dále mám více než bohaté zkušenosti s tvorbou emailových šablon. Kódování grafických podkladů do HTML, testování, vyhodnocení, implementace změn.

 

xxx

pragueparty.eu